Chevrolet Malibu Forums banner

Rozwiązywanie problemów z elektrozaworem regulacji ciśnienia w skrzyni biegów Chevrolet Malibu 2010

1 reading
17K views 3 replies 3 participants last post by  Mechromancer  
#1 ·
2010 Chevrolet Malibu LT 4 cylindry B 2.4L FI DOHC 146 CID
MH-8 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów - Bieg wsteczny i 3. bieg nie działają - kod błędu silnika pokazuje, że jeden z elektrozaworów jest zablokowany.
Elektrozawory regulacji ciśnienia były zabrudzone starym płynem - uważam, że dlatego się zablokował.
Dobrze wyczyściłem elektrozawory, ale napotkałem problem. Kiedy wyjąłem zespół elektrozaworów z części komputera, niektóre z tych żółtych plastikowych elementów wypadły z miejsca. Umieściłem je z powrotem na miejscu, ale pozostało mi to zmartwienie dotyczące niektórych uszczelek typu O-ring.

Na zdjęciu widać jedną stronę zespołu elektrozaworów -
Ma te małe uszczelki typu O-ring z dziwną czerwonawą membraną, na 3 z nich. 1 z nich nie ma membrany. Została albo zgubiona, albo ten z założenia jej nie ma - tak czy inaczej, nie wiem.

Wyobrażam sobie, że 4. powinien mieć taką samą czerwoną membranę. Jeśli tak, gdzie mogę znaleźć zamiennik?
 
#2 ·
Te membrany to tak naprawdę zawory. Czytałem o nich na innej stronie. Instrukcja serwisowa pokazałaby pozycje, mogą być częścią zestawu naprawczego lub dostępne osobno, sam nie jestem pewien.
 
#3 ·
Znalazłem ten zestaw, który pozwoli ci serwisować i naprawiać większość, jeśli nie wszystkie, z tych zaworów i zaktualizować korpus zaworu, aby naprawić problem, zapobiegając nawrotom. Zawiera nowe membrany i O-ringi.


To trafi do mojej skrzyni biegów.
Spójrz na dokumentację i sprawdź, czy te objawy są porównywalne. Jest to najwyraźniej częsty punkt awarii w 6T40. (MH8)